Únor 2019 |
21 Únor |
![]() |
Kritické myšlení a řešení problémůVážené učitelky, vážení učitelé, Rádi byste podnítili své žáky ke kritickému uvažování a řešení problémů? Chcete vědět, jak zapojit celou skupinu do diskuse a zároveň udržet pozornost k tématu? Zajímá vás, jak propojit umění klást otázky a hledat odpovědi s vaším předmětem? Chcete si vyzkoušet praktické aktivity a ušetřit si práci s přípravou? Stojíte o to sdílet svoje zkušenosti a navázat nové kontakty s kolegy z jiných škol? Hledáme 20 pedagogů ZŠ a SŠ z Moravskoslezského a Ústeckého kraje, kteří se chtějí seznámit s metodikou British Council pro začlenění kritického myšlení a dovednosti řešení problémů do každodenní výuky... |
28 Únor |
![]() |
Asistent pedagoga pro děti ze sociálně znevýhodněného prostředí 28. 2. - 15. 4. 2019 Praha... |
Vzdělávací program Varianty
Člověk v tísni, o.p.s.
Šafaříkova 635/24
120 00 Praha 2
IČ: 25 75 52 77
DIČ: CZ 25 75 52 77
varianty@clovekvtisni.cz
Tel: +420 226 200 467
Mediální koordinátorka
Nikola Páleníčková
nikola.palenickova@clovekvtisni.cz
Tel: +420 777 782 061
Naše další weby
Je vaším cílem ve výuce předat množství informací, které si žáci zapamatují? Nebo vás spíše zajímá způsob, jak s nabytými informacemi pracují? Přemýšlíte o tom, jak můžete zjistit vliv výuky na postoje a jednání svých žáků? Zkuste některou ze třiceti nových aktivit, které učitelům nabízí inspiraci, jak zjišťovat postoje žáků k otázkám a tématům současného světa a zároveň ověřovat, zda díky výuce došlo k jejich pozitivní změně.
Zajímá se vaše škola o globální problematiku? Začleňujete do výuky žákovské či školní projekty a jiné aktivní vyučovací metody? Věříte, že svým jednáním můžeme ovlivnit dění na druhém konci světa? Pak neváhejte a zkuste získat certifikát Světová škola.
Hlavním cílem programu je poskytovat veřejnosti objektivní informace o migraci v Česku prostřednictvím médií a dalších zdrojů informací, ale také bořit zaběhlé stereotypy o cizincích, a přispívat tak k lepšímu soužití imigrantů a většinové společnosti.
Systémová podpora inkluzivního vzdělávání v ČR
Úspěch inkluzivního vzdělávání závisí na tom, jak uzpůsobíme naše školy, třídy, kurikulum i mimoškolní aktivity tak, aby se mohly učit a účastnit všechny děti bez rozdílu.
Přemýšlíte, jak vyučovat předměty, průřezová témata a ještě přitom rozvíjet čtenářství? Podívejte se na vyzkoušené učební jednotky. Webové stránky slouží jako inspirace široké učitelské veřejnosti.
Lze o lidských právech vyučovat poutavě, tvořivě a interaktivně? A dokonce za využití sociálních sítí a dalších hitů mezi dnešními studenty? Ano! A ani to moc nebolí.