Kalendář akcí

ADHD ve třídě, školní družině

Cílem semináře je účastníkům objasnit ADHD (porucha pozornosti s hyperaktivitou), její příčiny, projevy, metody práce s jinakostí v prostředí ZŠ, ŠD, metody a formy práce se třídou, individuální práce s dítětem s ADHD, komunikace s rodiči, ADD, spolupráce s odbornými pracovišti, možnosti psychohygieny pro pedagogy žáků s ADHD.

Účastníci získají znalost projevů a příčin ADHD, orientaci v současných klasifikačních přístupech z pohledu ADHD, metody pro individuální práci s  ADHD, příklady řešení konfliktních situací, metody pro práci se třídou, možnosti spolupráce s rodiči, relaxační metody a orientaci v dostupných nástrojích psychohygieny.

Kdy

26.2. 2018, 9:00 – 17:00

Kde 

Langhans – Centrum Člověka v tísni, Vodičkova 37, Praha 1

Více informací o semináři najdete a přihlásit se můžete do 23.2. 2018 zde.

Říjen 2018

08
Říjen

Asistent pedagoga pro děti ze sociálně znevýhodněného prostředí 8.10. - 29.11. 2018

Kurz je zaměřen na práci s dětmi ze sociálně znevýhodněného prostředí. Kurz osvětlí příčiny a důsledky sociálního znevýhodnění pro vzdělávání dětí. Účastníci získají přehled o službách souvisejících s prací a péči o děti (OSPOD, sociální, spec...

22
Říjen

Persona Dolls a podpora individuálního rozvoje dětí 22. 10. 2018

Informační seminář o metodě Persona Dolls Nabízíme zdarma informační seminář o unikátní metodě Persona dolls. Přijďte se dozvědět, jak metoda funguje, co přináší dětem i pedagogům...

24
Říjen

Rodiče: nečekaní spojenci školy 24. - 25. 10. 2018

Cíl je přece pro všechny stejný – pro rodiče i učitele – vzdělávat a vychovávat děti tak, aby byly schopné co nejlépe a samostatně žít v našem světě. Tak proč se to nedaří? Připravili jsme pro Vás seminář, na kterém si ukážeme, jak získat na svou stranu klíčového spoluhráče...

30
Říjen

Svět v otázkách: globální rozvojové vzdělávání prostřednictvím filosofie pro děti 30. - 31. 10. 2018

Přemýšlíte jak učit poutavě o složitých tématech dnešního světa? Vyzkoušejte koncept Filozofie pro děti. Tato metoda umožňuje účastníkům (nejen dětem) vést společný dialog a jeho prostřednictvím hledat odpovědi na „velké“ otázky, naslouchat různým myšlenkám a zkoumat různé problémy a témata současného světa...

Kontakty

Vzdělávací program Varianty
Člověk v tísni, o.p.s.
Šafaříkova 635/24
120 00 Praha 2

IČ: 25 75 52 77
DIČ: CZ 25 75 52 77
varianty@clovekvtisni.cz
Tel: +420 226 200 467

Mediální koordinátorka
Lucie Kundra
lucie.kundra@clovekvtisni.cz
Tel: +420 775 871 539

Další kontakty

Logo ke stažení

Související projekty

Naše další weby

  • Jak víme, že to funguje?

    Je vaším cílem ve výuce předat množství informací, které si žáci zapamatují? Nebo vás spíše zajímá způsob, jak s nabytými informacemi pracují? Přemýšlíte o tom, jak můžete zjistit vliv výuky na postoje a jednání svých žáků? Zkuste některou ze třiceti nových aktivit, které učitelům nabízí inspiraci, jak zjišťovat postoje žáků k otázkám a tématům současného světa a zároveň ověřovat, zda díky výuce došlo k jejich pozitivní změně.

     

  • Světová škola

    Zajímá se vaše škola o globální problematiku? Začleňujete do výuky žákovské či školní projekty a jiné aktivní vyučovací metody? Věříte, že svým jednáním můžeme ovlivnit dění na druhém konci světa? Pak neváhejte a zkuste získat certifikát Světová škola.

  • Program Migrace

    Hlavním cílem programu je poskytovat veřejnosti objektivní informace o migraci v Česku prostřednictvím médií a dalších zdrojů informací, ale také bořit zaběhlé stereotypy o cizincích, a přispívat tak k lepšímu soužití imigrantů a většinové společnosti.

  • Systémová podpora inkluzivního vzdělávání v ČR

    Úspěch inkluzivního vzdělávání závisí na tom, jak uzpůsobíme naše školy, třídy, kurikulum i mimoškolní aktivity tak, aby se mohly učit a účastnit všechny děti bez rozdílu.

  • Průřezová témata a čtenářství

    Přemýšlíte, jak vyučovat předměty, průřezová témata a ještě přitom rozvíjet čtenářství? Podívejte se na vyzkoušené učební jednotky. Webové stránky slouží jako inspirace široké učitelské veřejnosti.

  • Respekt nebolí

    Lze o lidských právech vyučovat poutavě, tvořivě a interaktivně? A dokonce za využití sociálních sítí a dalších hitů mezi dnešními studenty? Ano! A ani to moc nebolí.

Donoři



Partneři